Την ώρα που ο αριθμός των μαθητών Λυκείου που θα πρέπει να δώσει εξετάσεις και πάλι τον Σεπτέμβριο έχει αυξηθεί εντυπωσιακά σε σχέση με προηγούμενα χρόνια, φτάνοντας σε κάποιες περιπτώσεις έως και το 40%, το Υπουργείο Παιδείας προχωρά σε βελτιώσεις του τρόπου υπολογισμού της βαθμολογίας σε ορισμένα μαθήματα της Α΄ Λυκείου, ώστε να γίνει ευκολότερη η προαγωγή των μαθητών στην επόμενη τάξη.
Σύμφωνα με την οδηγία που έστειλε η ομάδα υποστήριξης του «myschool» του υπουργείου Παιδείας προς τους λυκειάρχες, ζητώντας μάλιστα από τους διευθυντές να προβούν σε νέα έκδοση των αποτελεσμάτων με τις βαθμολογικές επιδόσεις, αναφέρεται ότι: «Μέχρι τώρα, στις Φυσικές Επιστήμες, αν ο μαθητής σε ένα από τα κλαδικά μαθήματα (Φυσική, Χημεία, Βιολογία) είχε βαθμό κάτω από τη βάση, τότε παραπεμπόταν στο μάθημα.
Πλέον, αν σε ένα από τα κλαδικά μαθήματα (Φυσική, Χημεία, Βιολογία) έχει βαθμό κάτω από τη βάση, αλλά ο βαθμός του μαθήματος ”Φυσικές Επιστήμες” (που προκύπτει από τα 3 κλαδικά μαθήματα) είναι πάνω από τη βάση, τότε ο μαθητής προάγεται».
Από το υπουργείο Παιδείας , σύμφωνα με την εφημερίδα «Το Έθνος» τονίστηκε χθες ότι «η εν λόγω οδηγία ενημερώνει τα σχολεία για την ενσωμάτωση των αλγοριθμικών κανόνων για τον υπολογισμό του μέσου όρου που προβλεπόταν από το ΠΔ 68/2014 το οποίο είναι σε ισχύ από τις 7 Μαΐου του 2014 στην εφαρμογή myschool».
Με αυτήν τη ρύθμιση, αν και επισήμως δεν ομολογείται, γίνεται προσπάθεια να λιγοστέψει ο αριθμός των μαθητών που «κόπηκε» στις φετινές εξετάσεις της Α΄ Λυκείου. Δεν είναι τυχαίο ότι η οδηγία έγινε γνωστή μία μέρα μετά τις αποκαλύψεις για τα μεγάλα ποσοστά αποτυχίας που καταγράφονται στις εξετάσεις της Α΄ Λυκείου σε μία σειρά μαθημάτων.
Πηγή: www.iefimerida.gr
Αφήστε απάντηση.